مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-22سياسي

عدم افتتاح سینمای «نایسر» به دلیل ناهماهنگی دستگاه های خدمت رسان


مسئول دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: پروژه سینمای ناحیه منفصل شهری نایسر از فروردین ماه تکمیل شده اما به دلیل نبود آب و برق هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کاکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر به عنوان پرجمعیت ترین منطقه حاشیه نشین استان فاقد هرگونه مکان فرهنگی و هنری بوده و همین امر به عنوان دغدغه ای بزرگ از سوی ساکنان این منطقه مطرح است.

وی افزود: حوزه هنری در راستای پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی و هنری مردم نایسر اقدام به ساخت دو سالن مجهز سینمایی در مجتمع فرهنگی هنری در حال ساخت این منطقه نمود.

مسئول دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان اعلام کرد: سالن های سینما در نایسر از به روزترین امکانات بهره مند بوده و برای تجهیز آنها بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

کاکی تصریح کرد: از فروردین سال 1402 تاکنون سالن های سینما در نایسر آماده بهره برداری است اما متأسفانه به دلیل نبود زیرساخت های آب و برق تاکنون مردم این ناحیه محروم از امکانات سینما و دیگر بخش های این مجتمع فرهنگی هنری بهره ای نبرده اند.

وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان منتظر اقدام دستگاه های خدمت رسان نمانده و در ساعاتی از روز اقدام به برپایی کلاس های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم افتتاح سینمای «نایسر» به دلیل ناهماهنگی دستگاه های خدمت رسان

عدم افتتاح سینمای «نایسر» به دلیل ناهماهنگی دستگاه های خدمت رسان