مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-24اقتصادي

قرارداد خرید و فروش در سامانه معاملات املاک بدون حق کمیسیون


همزمان با وعده معاون وزیر راه و شهرسازی، انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن به صورت رایگان و بدون پرداخت حق کمیسیون به سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور به عنوان تنها سامانه (شخص محور) کشور فعالیت خود را از سوم خرداد سال 1402 آغاز به کار کرد.

در این راستا، سامانه املاک و مستغلات یک بستر هوشمند قرارداد است و امکان تبادل قرارداد یک به یک را فراهم می کند که برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است.

  *قرارداد خرید و فروش رایگان در سامانه معاملات املاک در این راستا، هادی عباسی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در آینده نزدیک، ثبت مبایعه نامه برای قراردادهای خرید و فروش مسکن نیز به این سامانه اضافه خواهد شد و مردم می توانند به صورت رایگان از خدمات این سامانه استفاده کنند.

*بدون حق کمیسیون مبایعه نامه بنویسید در حال حاضر، قرارداد مبایعه نامه در بنگاه های خرید و فروش املاک منعقد شده و مشاوران املاک برای انعقاد این قرارداد از خریدار و فروشنده حق کمیسیون دریافت می کنند.

حق کمیسیون توسط مشاوران املاک به سبب خدماتی که ارائه می دهند، دریافت می شود و میزان آن توسط اتحایه مربوطه تعیین و ارزش گذاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خرید و فروش در سامانه معاملات املاک بدون حق کمیسیون

قرارداد خرید و فروش در سامانه معاملات املاک بدون حق کمیسیون