مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-18سياسي

الحوثی: کسی که از دفاع از میهن دور باشد نمی تواند ناجی باشد


«محمد علی الحوثی» تاکید کرد که هرکس «از دفاع از میهن دور بماند و از جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن متاثر نشود، نمی تواند خود را به عنوان ناجی به تصویر بکشد.

- محمد علی الحوثی تاکید کرد که هرکس از دفاع از میهن دور بماند و از جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن متاثر نشود، نمی تواند خود را به عنوان ناجی به تصویر بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الحوثی در توییتی گفت: برخی اصرار دارند که نمی دانند جمهوری یمن بیش از هشت سال با تجاوزات و محاصره ای که تا به امروز ادامه دارد، مواجه بوده است و آنها نمی خواهند بفهمند هر کشوری که با تجاوز مواجه است - هر ظرفیتی که دارد - پس از پایان نبرد نیاز به یک مرحله بهبود دارد، حتی اگر کشور مورد هدف یکی از ثروتمندترین کشورها باشد، چه رسد به جمهوری یمن که اساساً - قبل از تجاوز به عنوان یک کشور در حال توسعه زیر خط فقر طبقه بندی می شد.

الحوثی خاطرنشان کرد: جمهوری یمن به سطح خطرناک تری از آن رسیده است، زیرا مردم یمن به دلیل تجاوز و محاصره آمریکایی-بریتانیایی-سعودی و اماراتی تحت بزرگترین بحران انسانی که به گفته سازمان ملل متحد، جهان شاهد آن است، زندگی می کنند.

وی افزود: عینیت، میهن پرستی، عدالت و اعتبار مستلزم آن است که آنها همه چیز را درست اعلام کنند، بنابراین کشورهای متجاوز را مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: کسی که از دفاع از میهن دور باشد نمی تواند ناجی باشد

الحوثی: کسی که از دفاع از میهن دور باشد نمی تواند ناجی باشد