مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-25سياسي

«رحمت حکیمانه» منتشر شد/بازخوانی شبهات تاریخی خشونت در اسلام


کتاب «رحمت حکیمانه؛ بازخوانی پرونده شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام» نوشته هادی وکیلی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب رحمت حکیمانه؛ بازخوانی پرونده شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام نوشته هادی وکیلی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب رحمت حکیمانه؛ بازخوانی پرونده شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام نوشته هادی وکیلی به تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

هادی وکیلی نویسنده کتاب سال هاست در فضای دانشگاه و حوزه با نسل جوان مصاحبت و گفتگو دارد و برگزاری جلسات دانشگاهی و نخبگانی را با محوریت پاسخ به سوالات و شبهات را در سال های اخیر اداره کرده است در این اثر بیان به مهم ترین و چالشی ترین و ضمناً پر تکرارترین سوالات و شبهات حوزه اسلام و خشونت پرداخته است.

نویسنده در مقدمه کتاب می گوید: یکی از شبهاتی که در سال های اخیر دامنه انتشار آن بس گسترده شده شبهه خشونت و متهم شدن اسلام و پیامبر رحمت (ص) به انواع خشونت است.

پرسشگران یا شبهه افکنان گاه به قرآن و احکام جهاد، قصاص و زن گاه به سیره ائمه اطهار (ع) و گاه حتی به فتوحات خلفا و رفتار مسلمانان استناد می کنند، این درحالی است که هر کس اندک تأملی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رحمت حکیمانه» منتشر شد/بازخوانی شبهات تاریخی خشونت در اسلام

«رحمت حکیمانه» منتشر شد/بازخوانی شبهات تاریخی خشونت در اسلام