مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-03سياسي

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است


نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه دخالت خارجی در شورای شهر قم را قبول نداریم، گفت: موضوع لابی گری در هیأت رییسه طبیعی است و افراد برای اینکه بخواهند پست و سمتی را در شورا بگیرند نظر دیگر نمایندگان را جلب می کنند.

- احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه حضور نمایندگان مجلس در انتخابات هیأت رییسه شورای شهر قم برای افزایش وحدت و همدلی بوده است، اظهار کرد: اعضای شورا نیروهای انقلابی هستند و اگر کوچک ترین تنشی در شورا ایجاد شود دودش در چشم مردم می رود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر با آرامش در جلسه انتخابات هیأت رییسه شورا حضور یافتند و انتقادات خود را مطرح کردند و ما هم بر اساس وظیفه نظارت خود بر شورای شهر و دیگر شوراها نظارت خواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیبت 6 عضو شورا در جلسه ماقبل انتخابات هیأت رییسه گفت: چنین رویه هایی در کل کشور وجود دارد اما تاکید ما بر این است که افراد بر اساس قانون عمل کنند و هر جا که قانون خلایی دارد ما برای تصویب قانون اقدام خواهیم کرد و هر جایی هم ابهام دارد ما برای رفع ابهام اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما دخالت خارجی در شورای شهر قم را قبول نداریم، عنوان کرد: اعضای شورا افرادی بالغ هستند و می فهمند که چگونه رأی دهند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است