مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 00:402023-08-07فرهنگي

از «آخرین تولد» الناز شاکردوست تا ماجرای «آمستردام»


اکران «آخرین تولد» نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست، حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره ای در لبنان، ماجرای توقف پخش «آمستردام»، معرفی نامزدهای پایتخت کتاب ایران، - اکران آخرین تولد نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست، حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره ای در لبنان، ماجرای توقف پخش آمستردام ، معرفی نامزدهای پایتخت کتاب ایران، سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر و هشدار درباره شرایط گردشگری و هتل داری از اخبار فرهنگی هنری شانزدهم مرداد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه شانزدهم مردادماه اعلام شد فیلم سینمایی شهرک ایرانی در راه لبنان همچنین فیلم سینمایی شهرک به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی، در نخستین حضور بین المللی خود به بخش رسمی مسابقه دهمین جشنواره تریپولی لبنان راه یافت و همزمان با این اتفاق از پوستر بین المللی این فیلم سینمایی با طراحی محمد موحدنیا رونمایی شد.

جشنواره مستند پرتغال برندگان خود را شناخت علاوه بر این، جشنواره بین المللی مستند ماجرای توقف پخش آمستردام چیست؟ افزون بر این ها، تعویق در انتشار قسمت آخر از آمستردام ، با گمانه هایی مبنی بر توقف پخش این سریال از سوی ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «آخرین تولد» الناز شاکردوست تا ماجرای «آمستردام»

از «آخرین تولد» الناز شاکردوست تا ماجرای «آمستردام»