مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-26سياسي

تکلیف دولت برای تولید 12 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در برنامه هفتم


نماینده لنگرود در مجلس، با بیان اینکه طی دو سال گذشته به اندازه دهه اخیر به ظرفیت انرژی تجدیدپذیر کشور افزوده شده است، تاکید کرد: با سرعت در این مسیر حرکت خواهیم کرد و لذا در قانون برنامه هفتم نیز دولت را مکلف به تولید 12 هزار مگاواتی انرژی تجدیدپذیر کردیم.

- ایسنا/گیلان نماینده لنگرود در مجلس، با بیان اینکه طی دو سال گذشته به اندازه دهه اخیر به ظرفیت انرژی تجدیدپذیر کشور افزوده شده است، تاکید کرد: با سرعت در این مسیر حرکت خواهیم کرد و لذا در قانون برنامه هفتم نیز دولت را مکلف به تولید 12 هزار مگاواتی انرژی تجدیدپذیر کردیم.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت موضوع تامین انرژی در کشور به دلیل وجود ناترازی در تولید و مصرف، اظهار کرد: ناترازی انرژی در سال جاری به 12 هزار و 500 مگاوات رسیده و لذا در بخش تولید، باید به سمت و سوی اقدامات موثر برویم.

وی یکی از سریع ترین اقدامات و راهکارها برای جبران ناترازی انرژی در کشور را استفاده از انرژی های تجدیدپذیر دانست و افزود: قطعا اگر کشورها از تنوع انرژی برخوردار باشند می توانند به موفقیت های خوبی در تامین انرژی از جمله برق برسند.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در ادوار گذشته توجه جدی به انرژی های تجدیدپذیر در کشور نشد، تصریح کرد: استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دولت برای تولید 12 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در برنامه هفتم

تکلیف دولت برای تولید 12 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در برنامه هفتم