مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-19اجتماعي

نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین در یزد برپا شد


نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده روی اربعین در یزد برپا شد.

- ایسنا/یزد نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده روی اربعین در یزد برپا شد.

این نمایشگاه به همت ستاد مردمی اربعین استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در آستانه اربعین حسینی و با عنوان نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین 4 در حسینیه ثارالله شهر یزد دایر شد.

در این نمایشگاه که امروز و فردا 28 و 29 مردادماه نیز دایر خواهد بود، ملزومات سفر، محصولات فرهنگی، آموزشی و کتاب، خدمات فرهنگی، بهداشتی و پزشکی، غرفه ویژه بانوان و کودکان برپاست.

علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه مذکور می توانند از ساعت 17 تا 22:30 به محل برگزاری نمایشگاه در حسینیه ثارالله مراجعه کنند.

اخیراً نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان نیز به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نیز به همت سازمان فرهنگی شهرداری در پارک آزادکان یزد برگزار شد که محمد فکر رییس اداره اجتماعی این سازمان در مورد آن گفت: این نمایشگاه با حضور 55 سازمان مردم نهاد، جمعی از مسئولین و استقبال گسترده شهروندان همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین در یزد برپا شد

نمایشگاه جامع نیازمندی های اربعین در یزد برپا شد