مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-21سياسي

تقدیر از فداکاری و ایثار قهرمان شاهچراغ در خبرگزاری مهر


در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه مهر هفته گذشته بود که یکی از عوامل مزدور کشورهای خارجی با حمله مسلحانه به زائران حرم شاهچراغ حادثه ای تروریستی را رقم زد.

در این حادثه یکی از نیروهای خدماتی حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم (ع) به نام فرزاد بادپا اقدام به خلع سلاح و دستگیری این تروریست کرد.

با توجه به شجاعت این فرد و انجام اقدامی قهرمانانه در مراسمی با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مهدی رحمتی، مدیرعامل خبرگزاری مهر و حجت الاسلام قانع مدیر کل سازمان تبلیغات در استان فارس تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به رشادت فرزاد بادپا خطاب به وی گفت: شما از امروز مسؤولیت بزرگی به دوش دارید که این مسؤولیت روشنگری نسبت به اقدامات دشمن است.

وی خطاب به بادپا گفت: شما باید از این به بعد مدرسه به مدرسه به میان دانش آموزان بروید و نوجوانان را با غیرت ایرانی و روحیه مجاهدت و فداکاری آشنا کنید.

فرزاد بادپا هم در این نشست اقدام به تشریح روز حادثه و اقدام خودش پرداخته و گفت: وقتی خون ریخته شده یکی از هموطنان بر زمین را دیدم خونم به جوش آمد و دستی مرا یاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از فداکاری و ایثار قهرمان شاهچراغ در خبرگزاری مهر

تقدیر از فداکاری و ایثار قهرمان شاهچراغ در خبرگزاری مهر