مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-24سياسي

توضیح رییس شورای رشت درباره دستگیری اخیر در شهرداری


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستگیری اخیر در مجموعه شهرداری، گفت: یقینا هر فردی که تخلفی انجام دهد دستگاه های نظارتی بر اساس قانون با وی برخورد می کنند و دستگیری اخیر ارتباطی با مباحث مالی ندارد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستگیری اخیر در مجموعه شهرداری، گفت: یقینا هر فردی که تخلفی انجام دهد دستگاه های نظارتی بر اساس قانون با وی برخورد می کنند و دستگیری اخیر ارتباطی با مباحث مالی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا، با اشاره به اینکه دستگیری اخیر انجام شده ارتباطی با مباحث مالی و حوزه فعالیت شهرداری رشت ندارد اظهار کرد: گویا موضوع دیگری منجر به این دستگیری شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی بر اساس شواهد و قرائن وارد عمل می شوند افزود: ما به دنبال آن هستیم فساد در شهرداری رشت پاکسازی شود.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه هوشمند سازی فعالیت ها در شهرداری رشت نقش مهمی در کاهش تخلفات ایفا می کند، گفت: شورا و شهردار جدید رشت نگاه فساد ستیزی دارند و یکی از دلایل انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت سلامت وی در جمیع جهات و داشتن روحیه فساد ستیزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس شورای رشت درباره دستگیری اخیر در شهرداری

توضیح رییس شورای رشت درباره دستگیری اخیر در شهرداری