مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-22اقتصادي

افزایش 300 درصدی حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در سطح استان اردبیل


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل از جذب اعتبار تبصره 16 خبر داد و گفت: ضمن افزایش 300 درصدی حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان، از محل تبصره 16 نیز تسهیلات 5 درصدی به واحدهای فناور ارائه می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل از جذب اعتبار تبصره 16 خبر داد و گفت: ضمن افزایش 300 درصدی حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان، از محل تبصره 16 نیز تسهیلات 5 درصدی به واحدهای فناور ارائه می شود.

مهدی رنجبر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه صندوق نوآوری کشور در استان ها با رصد فعالیت های صندوق های استانی میزان خدمات دهی آنها را به شرکت های دانش بنیان ارزیابی می کند، افزود: بر این اساس صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل موفق به کسب رتبه اول کشور بر اساس ضریب نفوذ خدمات دهی به شرکت های دانش بنیان استان در سال 1401 شده است.

وی افزود: تنها نهاد مالی تخصصی در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور استان اردبیل صندوق پژوهش و فناوری می باشد که به صورت رسمی فعالیت خود را در شهریور 1400 در استان آغاز کرده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان ادامه داد: سرمایه ثبتی صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل ده میلیارد تومان است که 34 درصد از آن آورده بخش دولتی شامل پارک علم و فناوری، دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 درصدی حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در سطح استان اردبیل

افزایش 300 درصدی حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در سطح استان اردبیل