مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-18حوادث

کشف 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در سمنان


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار سیم و کابل هوایی برق با اعتراف به 30 فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه توزیع شهرستان سمنان و خاموشی های متعدد، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: طی رصد اطلاعاتی و با استفاده از پایش تجهیزات هوشمند پلیسی و بررسی های فنی و همه جانبه مأموران، هویت سارق شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در مسیر سمنان- سرخه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سارق جوان و غیربومی در بازجویی های فنی پلیس به 30 فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شد.

موقوفه ای از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا رفت وآمدهای افراد غریبه در محله و یا وقوع خاموشی های غیرعادی مراتب را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در سمنان

کشف 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در سمنان