مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-13سياسي

اردوی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان فعال برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری اردوی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان فعال انجمن اسلامی مدارس گیلان خبر داد.

- رشت- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری اردوی طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان فعال انجمن اسلامی مدارس گیلان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد لطیفی صبح یکشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان اولین مجموعه دانش آموزی پیشگام در عرصه برنامه ریزی و فعالیت های تشکیلاتی، مفتخر است که از حضور دانش آموزان در میدان برنامه ریزی و فعالیت به صورت جدی بهره می برد.

لطیفی، حضور دانش آموزان متوسطه اول و دوم در برنامه های مختلف تشکیلاتی و طراحی و اجرای برنامه های گوناگون توسط آنها را شاهدی روشن بر این مدعا دانست و افزود: همواره یکی از مهمترین دغدغه های سیاست گذاران برنامه های این نهاد، افزایش کیفی برنامه های انجمن اسلامی مدارس بوده است که بدین منظور برنامه ریزی آموزشی و تولید محتوای آموزشی در دو حوزه معرفتی تربیتی و مهارتی تشکیلاتی اجرا می گردد.

وی ادامه داد: طراحی برنامه جامع آموزش اتحادیه با رویکرد هویت آفرینی فردی و تربیتی تشکیلاتی انجام شده است که دانش آموزان فعال عضو انجمن اسلامی پس از آشنایی با سرفصل های آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان فعال برگزار می شود

اردوی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان فعال برگزار می شود