مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:162023-08-19اقتصادي

پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در «ستاد» ثبت نام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودرو های فرسوده سامانه یکپارچه خودرو 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده اند، - پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در ستاد ثبت نام کنند مهران سالاریه گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودرو های فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودرو های فرسوده سامانه یکپارچه خودرو 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده اند، افزود: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان می توانند از یکماه قبل از فصل تحویل خودروشان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده به نشانی NNHK.

IR نسبت به ثبت نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام و پس از انتخاب مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در «ستاد» ثبت نام کنند

پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در «ستاد» ثبت نام کنند