مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-07حوادث

مهار آتش سوزی جنگل های مریوان پس از 3 روز/450 هکتار جنگل در آتش سوخته است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در جنگل های مریوان پس از 3 روز تلاش زمینی و هوایی مهار شد و 450 هکتار از جنگل در آتش سوخت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در جنگل های مریوان پس از 3 روز تلاش زمینی و هوایی مهار شد و 450 هکتار از جنگل در آتش سوخت.

بهزاد شریفی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از آغاز عملیات اطفاء در روز پنجشنبه و جمعه با همکاری نیروهای شهرستان مریوان، با شدت گرفتن حریق، روز جمعه بالگرد نیروی هوای سپاه فراخوانده شد و همچنین برای ایمن سازی آتش از ساعات اولیه صبح شنبه، عملیات اطفاء از زمین و آسمان در جنگلهای مریوان شدت گرفت و در عصر شنبه پایان آن اعلام شد.

وی افزود: 2 بالگرد دیگر برای کمک به مهار آتش حضور داشتند و عملیات اطفای هوایی را همزمان با سه بالگرد تقویت کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان بیان کرد: جنگلبانان سراسر استان برای کمک به مهار زمینی آتش، از جمعه فراخوانده شدند و در این زمینه موفق عمل کردند.

شریفی پور تصریح کرد: به دلیل آلودگی مناطق صفر مرزی به مین های به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی، امکان عملیات اطفای زمینی میسر نبود و با کمک 3 فروند بالگرد وزرات دفاع و پشتیبانی، هلال احمر و نیروی هوایی سپاه، آتش مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی جنگل های مریوان پس از 3 روز/450 هکتار جنگل در آتش سوخته است

مهار آتش سوزی جنگل های مریوان پس از 3 روز/450 هکتار جنگل در آتش سوخته است