مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31بين الملل

گام های آمریکا برای ضربه زدن به بغداد بعد از تهاتر با تهران


یک تحلیلگر عراقی گفت که واشنگتن از توافق تهران و بغداد برای تهاتر نفت در مقابل گاز خشمگین شده است و به همین دلیل گام هایی در راستای ضربه زدن به عراق اتخاذ کرده است.

- یک تحلیلگر عراقی گفت که واشنگتن از توافق تهران و بغداد برای تهاتر نفت در مقابل گاز خشمگین شده است و به همین دلیل گام هایی در راستای ضربه زدن به عراق اتخاذ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صباح العکیلی، تحلیلگر سیاسی عراقی در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد که بعد از روی آوردن دولت عراق به ایران برای تضمین واردات گاز و همچنین سفر محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق به دمشق در راستای تقویت همکاری های دوجانبه، آمریکا تلاش می کند که به عراق آسیب وارد کند.

وی گفت که تحریم های آمریکا علیه برخی کشورها از جمله ایران یک جانبه است، بنابراین دولت عراق به هیچ وجه پایبند به این تحریم ها نیست و این تصمیمات و تحریم ها بین المللی نیست.

العکیلی گفت که آمریکا تلاش می کند به برخی کشورها فشار ایجاد کند و این امر به عراق آسیب وارد می کند.

این تحلیلگر عراقی گفت که موضع عراق نسبت به ایران و همکاری بغداد و تهران و همچنین سفر السودانی به سوریه و تقویت همکاری با این کشور منجر به خشم آمریکایی ها شد و همین امر باعث شد که واشنگتن گام هایی در راستای ضربه زدن به بغداد اتخاذ کند به ویژه اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های آمریکا برای ضربه زدن به بغداد بعد از تهاتر با تهران

گام های آمریکا برای ضربه زدن به بغداد بعد از تهاتر با تهران