مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-16اجتماعي

یک محور گردشگری ناشناخته در کرمانشاه


به گفته رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه، محور گردشگری سرفیروزآباد - زنگی، محوری با جاذبه های اعجاب انگیز است که تاکنون چندان شناخته نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه، محور گردشگری سرفیروزآباد - زنگی، محوری با جاذبه های اعجاب انگیز است که تاکنون چندان شناخته نشده است.

داود حسنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعدد جاذبه های گردشگری در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از این جاذبه های مهم این شهرستان، محور گردشگری سرفیروزآباد – زنگی است که در فاصله حدود 60 کیلومتری جنوب شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی افزود: در این محور، بقعه یا قدمگاه قنبر زنگی واقع شده که از نظر مردم محلی دارای قداست بسیار بالایی است و هرساله زوار زیادی از مناطق اطراف دارد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: بقعه قنبر زنگی در منطقه ای کوهستانی و جنگلی با انبوه درختان بلوط و چندین چشمه سار قرار گرفته که منظره ای بسیار چشم نواز را بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به زیبایی این منطقه و ناشناخته ماندن آن، از چندسال پیش تلاش شد تا با ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه زمینه را برای حضور گردشگران فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محور گردشگری ناشناخته در کرمانشاه

یک محور گردشگری ناشناخته در کرمانشاه