مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-09سياسي

صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها با قانون نظام صنفی مغایرت دارد


صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا رستگار امروز در نشست خبری اظهار داشت: صدور مجوزهای صنفی از درگاه ملی مجوزها مغایرت هایی اساسی با قانون نظام صنفی دارد و اثرات نامطلوبی نیز می تواند ایجاد کند که امیدواریم این مسائل مورد توجه دولت قرار گیرد.

رییس اتاق اصناف تهران افزود: در صدور و تخصیص مجوزها به این شکل قوانین نظام صنفی نادیده گرفته شده است و حتی ممکن است اعتبار مجوزهای صادر شده کمرنگ شود؛ همانطور که در مقطعی اعتبار چک در کشور کمرنگ شد، صدور پروانه به این شکل نیز می تواند اعتبار پروانه ها را زیر سوال ببرد.

رستگار تصریح کرد: پروانه های کسب، اعتبار اصناف هستند و در صورتی که هر کسی بدون اهلیت لازم بتواند مجوزهای لازم را دریافت کند، اعتبار مجوزهای صنفی نیز زیر سوال می رود.

وی تاکید کرد: صدور مجوزهای صنفی با تأیید اتحادیه ها به معنای حیاط خلوت آنها یا امضای طلایی نیست بلکه اهلیت آنها سنجیده می شود.

همچنین فرجی نایب رییس اتاق اصناف تهران نیز گفت: در چند ماهی که از زمان صدور مجوزها در سامانه یکپارچه مجوزها می گذرد 621 هزار مجوز صادر شده است که این تعداد مجوز هیچ گونه همخوانی با تعداد مجوزهای قبلی صادر شده ندارد؛ به عنوان نمونه در یک واحد صنفی برای 32 کسب و کار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها با قانون نظام صنفی مغایرت دارد

صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها با قانون نظام صنفی مغایرت دارد