مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-13سياسي

حق وردی: پیشرفت ها باید در زندگی مردم ملموس باشد


نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی اقدامات مسئولان و تبیین آن در رسانه را مکمل یکدیگر خواند و اظهار کرد: باید پیشرفت های حاصل شده در کشور در زندگی مردم ملموس باشد؛ - نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی اقدامات مسئولان و تبیین آن در رسانه را مکمل یکدیگر خواند و اظهار کرد: باید پیشرفت های حاصل شده در کشور در زندگی مردم ملموس باشد؛ به طوری که مشکلات مردم را حل کند آن زمان است که پیشرفت ها برای مردم باورپذیر می شود.

حسین حق وردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را بیان کردند که دو وجه دارد یک وجه آن برعهده مسئولان است؛ تمرکز مسئولان باید بر حل مشکلات مردم باشد تا مردم در عمل ببینند که جهاد تبیین در اقدامات مسئولان تجلی دارد.

وی ادامه داد: وجه دوم جهاد تبیین برعهده اصحاب رسانه است تا اقدامات و پیشرفت ها را بیان کرده به گونه ای که امید در جامعه ایجاد شود.

اگر قرار باشد رسانه ها تنها نکات منفی و تاریک را بیان کنند نتیجه آن تزریق ناامیدی است؛ در مقابل آنها می توانند بدون مبالغه گزافه گویی و غلو کارهای انجام شده را مطرح کنند تا مردم به عینه ببینند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با ارائه مثالی گفت: این که مثلا هر روز بگوییم پول های بلوکه شده آزاد شده است و حتی به صورت مصداقی بیان شود پنج میلیارد دلار از عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق وردی: پیشرفت ها باید در زندگی مردم ملموس باشد

حق وردی: پیشرفت ها باید در زندگی مردم ملموس باشد