مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-24سياسي

تذکر قالیباف به تریبون داران مجالس عزای حضرت اباعبدالله(ع)


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: این روزها عده ای در تریبون ها هم قانون تشخیص می دهند، هم ابلاغ قانون می کنند و هم حرف خلاف می زنند؛ - تذکر قالیباف به تریبون داران مجالس عزای حضرت اباعبدالله(ع) رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: این روزها عده ای در تریبون ها هم قانون تشخیص می دهند، هم ابلاغ قانون می کنند و هم حرف خلاف می زنند؛ ما به آن ها تذکر می دهیم که وظیفه ندارند موضوعی خلاف قانون را در مجالس عزای حضرت اباعبدالله مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارات محمدباقر قالیباف در پاسخ به سمیه محمودی نماینده شهرضا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بود که در جلسه روز دوشنبه دوم مرداد 1402 صحن علنی مجلس در اخطاری به هیئت رییسه مجلس با اشاره به اصل 88 قانون اساسی و ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس گفت: بیشتر یک سال از که من 2 سوال از وزیر کشور پرسیدم و آقای جوکار باید پاسخ دهد که چرا از این 2 سوال، تنها یکی از آن ها مطرح شده است.

سوال من دی ماه 1401 در مجلس بصورت سوال ملی اعلام وصول شد؛ چرا بعد از 8 ماه از دستور از خارج شده است؟ وی با انتقاد از هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس و هیئت رییسه مجلس به قرآن قسم یاد کردند؛ در ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس آمده که اگر وزیر عذر موجه داشته باشد، میتواند به مجلس نیاید؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر قالیباف به تریبون داران مجالس عزای حضرت اباعبدالله(ع)

تذکر قالیباف به تریبون داران مجالس عزای حضرت اباعبدالله(ع)