مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-14سياسي

ثبت 2440 درخواست اشتغال مددجویان سمنانی در سامانه حیات


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در چهار ماه سال جاری، 2 هزار و 440 درخواست اشتغال توسط مددجویان این استان در سامانه حیات کمیته امداد ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا سیادتی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به ایجاد و تعهد پنج هزار و 80 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان در سال جاری، اظهار کرد: سامانه ای برای سهولت در ثبت نام مددجویان و افراد نیازمند جویای کار راه اندازی شده است.

 وی بیان کرد: افراد مستعد اشتغال دهک یک تا پنج می توانند با مراجعه به درگاه https://hayat.

emdad.

ir/mis/emdad/r/990/login اطلاعات خانوار را وارد و پس از ثبت نام، حوزه اشتغال و خودکفایی استان بعد از بررسی های لازم به افراد واجد شرایط تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: در چهار ماه سال جاری، 2 هزار و 440 درخواست اشتغال توسط مددجویان این استان در سامانه حیات کمیته امداد ثبت شد.

سیادتی با اشاره به اینکه استعدادسنجی، مشاوره قبل و حین اجرای طرح و نظارت سه تا پنج ساله بر طرح های اشتغال ایجادشده ارائه می شود، اظهار کرد: این نهاد همواره درصدد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به استقلال مالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2440 درخواست اشتغال مددجویان سمنانی در سامانه حیات

ثبت 2440 درخواست اشتغال مددجویان سمنانی در سامانه حیات