مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-12سياسي

اختصاص حقابه برای آبیاری درختان شهر اصفهان


اضطرار تنش آبی ناشی از شدت گرمای هوا به مقامات کشوری و مدیریت عالی استانی منتقل و این موضوع در سطح ملی پیگیری شد که برای نخستین سال مقداری حقابه به شهر اصفهان تعلق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان با بیان اینکه به دلیل گرمای شدید هوا در روزهای گذشته تنش گرمایی شدیدی به درختان وارد شده است، اظهار داشت: از متولیان شرکت آب منطقه ای اصفهان تشکر می کنیم که با توجه به گرمای شدید هوا، برای نخستین بار سهمی از حقابه شهر اصفهان را به درختان شهر اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان چندین سال از حقابه زاینده رود که طبق اسناد بالادستی و کهن متعلق به آن است، محروم بوده است، افزود: اضطرار تنش آبی ناشی از شدت گرمای هوا به مقامات کشوری و مدیریت عالی استانی منتقل و این موضوع در سطح ملی پیگیری شد که برای نخستین سال مقداری حقابه به شهر اصفهان تعلق گرفت.

قاسم زاده با اشاره به جاری شدن مقداری آب در انهار و مادی های شهر در روزهای گذشته با هدف نجات درختان از تنش شدید آبی، بیان کرد: به عنوان نماینده شهروندان از مسؤولان درخواست می کنیم حقابه اصفهان را در برنامه های منظم حقابه های زاینده رود در نظر بگیرند، چنانکه بر اساس اسناد، شهر اصفهان حدود 70 میلیون مترمکعب سهمیه از زاینده رود حقابه دارد که باید به درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حقابه برای آبیاری درختان شهر اصفهان

اختصاص حقابه برای آبیاری درختان شهر اصفهان