مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-02حوادث

مجازات جایگزین حبس برای مجرم در مشگین شهر


رییس شعبه اول دادگاه عمومی بخش مشگین شرقی گفت: مجرم دستگیر شده در مشگین شهر به جای مجازات حبس در راستای کاستن از آمار جمعیت کیفری زندانی ها محکوم به خرید ویلچر شد.

- محمدرضا یعثوبی در گفت وگو با خبرنگار مهر یکی از ضرورت های جامعه را خدمت صادقانه، بی منت و در سریع ترین زمان ممکن به مردم دانست و اظهار کرد: نظر به محقق ساختن سیاست کاستن از آمار جمعیت کیفری زندانی ها، یک مجرم به جای مجازات حبس، به تهیه یک عدد ویلچر برای بیماران و تحویل آن به مرکز بهداشت و درمان شهر لاهرود، محکوم شد.

وی بیان کرد: پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی لازم به پرونده یک متهم از بابت نگهداری مشروبات الکلی به مقدار 7 لیتر، مجرم تشخیص داده شد و ملزم به خرید یک عدد ویلچر به مبلغ 70 میلیون ریال و تحویل آن به مرکز بهداشت و درمان شهر لاهرود به عنوان نهاد پذیرنده زیر نظر قاضی اجرای احکام کیفری، شد.

رییس شعبه اول دادگاه عمومی بخش مشگین شرقی ادامه داد: این رأی در راستای آثار زیان بار زندان بر متهم و خانواده وی و حمایت از بنیه مالی دولت و رویکردهای ترمیمی و بازپروری و فقدان سابقه محکومیت کیفری و اعلام آمادگی متهم برای انجام خدمات عمومی رایگان، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات جایگزین حبس برای مجرم در مشگین شهر

مجازات جایگزین حبس برای مجرم در مشگین شهر