مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:562023-08-19اجتماعي

نرخ کرایه ها از چذابه تا تا نجف و کربلا چقدر است؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توجه با آغاز سفر زائران اربعین حسینی به عتبات  عالیات  در عراق، یکی از مسائل مهمی که زائران به ویژه زیارت اولی ها پیش از اینکه کوله بار سفر خود را ببنند در مورد آن پرس وجو می کنند نرخ کرایه از مرزها به سمت شهرهای زیارتی، کربلا، نجف، کاظمین و سامرا است.

بر همین اساس، خبرنگار فارس با حضور میدانی در محل مرز شیب عراق در رابطه با نرخ کرایه  انواع خودروها به منظور سفر به عتبات با مسافرکش های عراقی گفت وگو کرد.

مسافرکش ها در یک ردیف خودروهای خود را شانه به شانه هم گذاشته اند، و هر کدام از آن ها یک شهر زیارتی را فریاد میزند تا مسافران  آن شهر سوار خودروی آن ها بشوند.

فریاد کربلاء، نجف، ِاعماره گراج(گاراژ العماره) مسافرکش ها، مسافران را تقسیم کرد و هر زائری سوار خودروی مورد نظر خود شد.

  آن هایی که خانوادگی بار سفر را بستند ترجیح می دهند سوار  خودروی ون بشوند، آن هایی که عجله دارند برسند خودروی سواری را انتخاب می کنند.

برخی هم سر کرایه چانه می زنند و مسافرکش های عراقی با تواضع تمام می گویند: بفرمایید سوار بشید مهمان من!  ابوکرار مدام با گوشه آستینش دانه های عرق که صورتش را خیس کرده را پاک می کند، و زیر آفتاب ورود زائران را دید می زند تا چشمش به زائر می خورد یک کلام می گفت: کربلاء زائر که تایید کرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه ها از چذابه تا تا نجف و کربلا چقدر است؟

نرخ کرایه ها از چذابه تا تا نجف و کربلا چقدر است؟