مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-03حوادث

بازداشت عاملان زورگیری از یک بازیگر


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.

- رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقین گفت: روز چهارشنبه 11 مردادماه ، ماموران کلانتری 101 تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند که در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار مشخص شد که این دو به نام های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند گفت: با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه دار در موضوع سرقت های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان زورگیری از یک بازیگر

بازداشت عاملان زورگیری از یک بازیگر