مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:422023-08-12ورزشي

5 مجلس تعزیه در شهر کرمان اجرا می شود


معاون سازمان فرهنگی شهرداری کرمان گفت: به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) 5 مجلس تعزیه خوانی در شهرک ولایت کرمان اجرای عمومی می شود.

- کرمان- معاون سازمان فرهنگی شهرداری کرمان گفت: به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) 5 مجلس تعزیه خوانی در شهرک ولایت کرمان اجرای عمومی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد ایلاقی معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمات با اشاره به اینکه از اجرای برنامه های هنری در انتقال فرهنگ غنی عاشورایی در حوزه های مختلف استقبال می کنیم گفت: آیین سنتی مذهبی تعزیه خوانی یکی از این برنامه ها است که با استفاده از ابزار هنر نقش مهمی در انتقال مفاهیم عاشورایی و ارزش های اسلامی در جامعه دارد.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با بیان اینکه تعزیه یکی از آیین های پر مخاطب بوده و به واسطه آن ارتباط بسیار خوبی به ویژه با نسل جوان، نوجوان و نونهال جامعه برقرار می شود افزود: اجرای پنج مجلس تعزیه با موضوعات مختلف عاشورایی برنامه ریزی شده که در شهرک ولایت شهر کرمان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجالس توسط گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار از تاریخ 21 الی 25 مرداد ماه از ساعت 16:30 اجرای عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مجلس تعزیه در شهر کرمان اجرا می شود

5 مجلس تعزیه در شهر کرمان اجرا می شود