مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-19اقتصادي

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده؛ بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام کنید


طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها 19 هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تایید صلاحیت شده اند؛ - متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده؛ بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام کنید طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها 19 هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تایید صلاحیت شده اند؛ در این راستا رییس ستاد مذکور از منتخبان خواست صرفا بر اساس جدول زمانبندی و از طریق سامانه ستاد اقدام کنند.

طبق اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) به ایسنا، مهران سالاریه اعلام کرد: در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه، 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده اند.

برای این متقاضیان که محصولات خود را از شرکت های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فرداموتور انتخاب کرده اند، از سوی سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطر نشان کرد: بر این اساس متقاضیان می توانند از یک ماه پیش از فصل تحویل خودروها، با مراجعه به سایت سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده؛ بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام کنید

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده؛ بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام کنید