مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-23بين الملل

اهالی جولان سوریه خواستار حذف شرط تابعیت رژیم صهیونیستی برای دریافت ویزا شدند


اهالی بلندی های جولان اشغالی سوریه از تصمیم اردن برای اجازه ورود آنها به خاک این کشور بدون دریافت روادید استقبال کرده و خواستار اتخاذ چنین تصمیمی ازسوی کشورهای عربی دیگر شدند.

- اهالی بلندی های جولان اشغالی سوریه از تصمیم اردن برای اجازه ورود آنها به خاک این کشور بدون دریافت روادید استقبال کرده و خواستار اتخاذ چنین تصمیمی ازسوی کشورهای عربی دیگر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، اهالی بلندی های جولان اشغالی در بیانیه ای ضمن استقبال از این تصمیم اعلام کردند که این اقدام اردن محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه آنها را می شکند.

اهالی جولان از دیگر کشورهای عربی نیز خواستند که از اردن الگو بگیرند و شرط تابعیت صهیونیستی برای صدور روادید برای اهالی جولان را کنار بگذارند.

در بیانیه اهالی جولان آمده است: این گام مظهر واقعی ترین معانی برادری عربی است و حمایت بزرگی از پایداری اهالی جولان اشغالی سوریه و شکستن محاصره تحمیل شده توسط رژیم اشغالگر بر آنها به حساب می آید.

اهالی جولان همچنین تاکید کردند: این فرصتی است تا به بقیه کشورهای عرب و برادر که تابعیت رژیم اشغالگر را به عنوان شرط ورود به خاک کشورهایشان در نظر می گیرند اعلام کنیم که این شرط، غیر ملی و غیر عربی است و با الگوبرداری از اردن به ساکنان جولان اشغالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی جولان سوریه خواستار حذف شرط تابعیت رژیم صهیونیستی برای دریافت ویزا شدند

اهالی جولان سوریه خواستار حذف شرط تابعیت رژیم صهیونیستی برای دریافت ویزا شدند