مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-12سياسي

رسانه ها زمینه تعالی انسان ها را فراهم می آورند


مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: رسانه ها با بیان حقایق و واقعیت های اجتماعی، تعالی رفتاری و شخصیتی انسان ها را فراهم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو با تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: امروز دشمن با شناخت تأثیرگذاری رسانه و ابعاد مختلف آن توانسته جوامع را به سیطره خود درآورد و ما نیز در جامعه اسلامی وظیفه داریم در مقابل این توطئه دشمنان با پادزهرهای دینی ایستادگی کنیم.

وی رسانه های معاند و غرب را همگی محمل نصیان و فراموش کردن دین اعلام کرد و گفت: دشمنان امروز می خواهند با تبلیغات منحط رسانه ای دین گریزی را در جامعه رواج دهند که خبرنگاران و خبرگزاری ها می توانند در سنگر اطلاع رسانی این توطئه ها را خنثی کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تصریح کرد: امروز در جبهه جنگ نرم رسالت خبرنگاران بسیار مهم و جامع بوده و ضروری است تا نیازهای اطلاعاتی و خبری جامعه از طریق همین خبرنگاران متعهد تأمین شود.

حجت الاسلام خواسته توانسته در ابعاد فرهنگی و اجتماعی اخبار حوزه علمیه را منتشر و از این بابت اطلاع رسانی شفافی را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر 800 نفر فارغ التحصیل بانوی طلبه و 800 نفر نیز طلبه دانشجو داریم که حوزه علمیه در خدمت رسانی به این طلاب تلاشی گسترده از خود نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها زمینه تعالی انسان ها را فراهم می آورند

رسانه ها زمینه تعالی انسان ها را فراهم می آورند