مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-26سياسي

وحشت غرب از نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با اشاره تقابل همیشگی جبهه حق و باطل، گفت: کشورهای غربی از نفوذ اسلام در بین مردم اروپا و آمریکا هراس دارند.

- حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول تاریخ همواره شاهد وجود جبهه حق و باطل بودیم و در این عرصه جبهه باطل دین را مقابل خواسته های خود دانسته و دین را مانع رسیدن به اهداف خاص خود دانسته و همیشه شاهد ایستادگی این جبهه در مقابل ائمه و پیامبران الهی بوده ایم.

وی افزود: هرگاه تقابل بین حق و باطل شکل گرفته پیروزی از آن جبهه حق بوده و نمونه بارز و بزرگ این پیروز قیام اباعبدالله الحسین (ع) بوده که با تمام قوت مقابل بدعت های متعددی که ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جبهه باطل و استکبار همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون تلاش ها برای اینکه دین را در بین مردم ناکارآمد و خشم جلوه داده شود ادامه داشته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: تقابل بین حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت و در جامعه امروزی نیز طی چند دهه گذشته مستکبرین زمان تلاش های بسیاری کردند تا زیبایی و وجهه معنوی دین را در بین مردم خشن جلو دهند اما با عنایت خداوند و اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت غرب از نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا

وحشت غرب از نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا