مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-18سياسي

راهپیمایی اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی و دشمن شناسی است


برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی، دشمن شناسی و فرصتی برای ارادت همه ما به امام حسین (ع) و ایلام اصلی ترین میزبان زائران و پایتخت خادمان زائران اربعین است و مدال خدمتگزاری اربعین به استان ایلام رسید.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی، دشمن شناسی و فرصتی برای ارادت همه ما به امام حسین (ع) و ایلام اصلی ترین میزبان زائران و پایتخت خادمان زائران اربعین است و مدال خدمتگزاری اربعین به استان ایلام رسید.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد:حادثه تلخ شاهچراغ بیانگر سردرگمی و شکست مذبوحانه دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور است اما این حادثه ناگوار روحیه شهادت طلبی، ایثار و آمادگی ملت ایران را به دنیا اثبات کرد و هشدار و پیامی قاطع به جبهه جهانی استکبار حامیان آنها بود.

آن خادم حرم که با دست خالی به پیشواز شهادت رفت و توانست شجاعانه و با نترسیدن از مرگ، فرد تروریست مسلح را ناکام و خلع سلاح کند یا آن پسربچه کوچکی که علیرغم سن کم نجات جان پدر را بر فرار خود، ترجیح داد، این گونه افراد قهرمانان ملی هستند و کشور ما از این گونه افراد شجاع و از جان گذشته کم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی و دشمن شناسی است

راهپیمایی اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی و دشمن شناسی است