مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-01سياسي

برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی برای اربعین حسینی


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی این دانشگاه برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و ارائه خدمت به زوار خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی این دانشگاه برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و ارائه خدمت به زوار خبر داد.

محمدحسین انباردار سه شنبه 10 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع ازدواج و فرزندآوری بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در دستور کار معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار داد، گفت: تسهیلات و وام های مختلف در حوزه ازدواج و فرزندآوری ارائه شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه بیش از پنج میلیارد تومان در قالب وام های مختلف به دانشجویان پرداخت شده است، یادآور شد که سال گذشته 65 فقره وام ازدواج از محل صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویانی که ازدواج کرده بودند، اعطا شد.

او با اشاره به اقدامات اجرایی شده برای ترویج فرزندآوری، جذب فارغ التحصیلان باردار مشمول طرح نیروی انسانی در محل سکونت، برگزاری اردوهای خانوادگی برای دانشجویان متاهل، ارائه مرخصی شش ماهه به فارغ التحصیلان شاغل در طرح و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی برای اربعین حسینی

برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی برای اربعین حسینی