مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-05اقتصادي

الو مغازه پایان نامه فروشی؟! پایان نامه غیرتکراری استادنویس چند؟


روزنامه«جوان» در گزارشی به موضوع فروش پایان نامه در بازار سیاه این روزها پرداخت و علت عدم رسیدگی قانونی و برخورد با آن را بررسی کرد.

- روزنامه جوان در گزارشی به موضوع فروش پایان نامه در بازار سیاه این روزها پرداخت و علت عدم رسیدگی قانونی و برخورد با آن را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جوان در گزارشی با عنوان الو مغازه پایان نامه فروشی؟! پایان نامه غیرتکراری استاد نویس چند؟ به موضوع فروش پایان نامه در بازار سیاه این روزها پرداخت و علت عدم رسیدگی قانونی و برخورد با آن را بررسی کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: میدان انقلاب تهران - مغازه پایان نامه فروشی ؛ - پایان نامه دارید؟ + چه رشته ای؟ -علوم سیاسی +بله، در چه حدی می خواهی؟ - یک پایان نامه می خواهم که در ایرانداک ثبت نشده باشد.

+ بله داریم، استادی که قرار است برای شما پایان نامه بنویسد قبل از نگارش پایان نامه آن را در ایرانداک سرچ می کند تا ثبت نشده باشد.

- استاد؟ مگر پایان نامه ها را اساتید دانشگاه می نویسند؟ + بله، استاد یک دانشگاه دولتی.

دیالوگی که خواندید صحبت های یک دانشجوی مشتری پایان نامه با یک پایان نامه فروش در مغازه پایان نامه فروشی است، بله درست متوجه شدید، مغازه هایی تحت عنوان پایان نامه فروشی وجود دارند که دانشجویان مقاطع مختلف می توانند با مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الو مغازه پایان نامه فروشی؟! پایان نامه غیرتکراری استادنویس چند؟

الو مغازه پایان نامه فروشی؟! پایان نامه غیرتکراری استادنویس چند؟