مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-21سياسي

دیوان عدالت در حال بررسی اعتراض به حکم انفصال از خدمت رییس سازمان سنجش است


وزیر دادگستری توضیحاتی پیرامون رای دیوان عدالت اداری در مورد میثم لطیفی، تقلب در کنکور، موضوع تابعیت فرزندان مادران ایرانی و.

ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی در برنامه صف اول شبکه خبر سیما در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت دادگستری در حوزه حقوق کودک اظهار داشت: مطابق قانون وزارت دادگستری وظیفه حمایت از اطفال و نوجوانان را برعهده دارد، سال گذشته علی رغم همه تلاش ها نمره خود را در زمینه حمایت از کودکان منفی اعلام کردم و قول داده بودم که امسال این وضعیت بهبود یابد که اقدامات بسیاری در زمینه حمایت از کودکان انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کودکان به ویژه کودکان بدسرپرست و بی سرپرست داشتند، در مورد نحوه نگهداری آنها است که مطابق قانون تا پیش از این اگر کودکی بی سرپرست یا بدسرپرست بود بهزیستی این کودک را در یکی از مراکز خود یا موسسات دارای مجوز نگهداری می کرد.

رحیمی با اشاره به پیچیدگی های مقررات مربوط به فرزندخواندگی افزود: بسیاری از خانواده های متقاضی فرزندخواندگی وضعیت مطلوبی دارند اما به عنوان مثال امکان اینکه یک ملک را به نام کودک ثبت کنند ندارند؛ بنابراین به دنبال این بودیم که کودکان را از ابتدا به طور موقت به خانواده های متقاضی بدهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عدالت در حال بررسی اعتراض به حکم انفصال از خدمت رییس سازمان سنجش است

دیوان عدالت در حال بررسی اعتراض به حکم انفصال از خدمت رییس سازمان سنجش است