مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:112023-08-06سياسي

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان


وقوع انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دستاوردها و ثمرات پرشماری را در حوزه های مختلف برای کشور و نظام به دنبال داشته است.

علاوه بر بهبود شاخص های کیفی زندگی و خدمات، به مقوله سیاسی و اجتماعی هم توجه اساسی شده و سهیم شدن و مشارکت مردم در تصمیم گیری کوچک ترین تا بزرگترین مباحث سیاسی و مدیریتی کشور از جمله دستاوردها به حساب می آید.

برگزاری فرایند انتخابات به منظور تعیین بسیاری از مناصب و پست های مدیریتی در کشور، از جمله مباحثی بوده که بیانگر توجه واقعی به نظرات مردم در شکل گیری شاکله سیاسی و مدیریتی کشور است.

در طول 40 سال اخیر 36 انتخابات در کشور برگزار شده که هر یک به فراخور زمان از جایگاه و برهه تاریخی منحصر به فردی برخوردار هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار خواهد شد و بر اساس مصوبه اخیر مجلس علاقمندان و متقاضیان حضور در این انتخابات باید در هفته جاری اقدام به پیش ثبت نام کنند.

انتخابات پرشور با حضور طیف های گوناگون در عرصه رقابت شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاست خارجی و نزدیک شدن به سالگرد التهابات سال گذشته در برخی از مناطق کشور و البته مباحث اقتصادی ناشی از تحریم، حساسیت این دوره از انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این رخداد سیاسی را دوچندان کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان