مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-26اقتصادي

48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب خانه شدند


مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از صاحب خانه شدن 48 خانواده تحت حمایت این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

- بابک عبداللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از صاحبخانه شدن 48 خانواده تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت 6 واحد مسکن مددجویی به صورت جزیی و کلی تعمیر شده و فضای جانبی برای 33 واحد نیز احداث شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: احداث مسکن، انجام تعمیرات کلی و جزیی و احداث فضای جانبی(شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصارکشی) برای خانواده های مددجو دارای شرایط انجام می شود.

عبداللهی با اشاره به بسته حمایتی مسکن برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، اضافه کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک های مردمی در قالب صدقات، کمک های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می شود.

  مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده های فاقد مسکن را دارند می توانند به ادارات کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب خانه شدند

48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب خانه شدند