مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-14سياسي

خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه احتیاط کنند تا در دام دشمن نروند


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه خبرنگار باید آگاه از اهداف دشمن باشد، گفت: معاندان انقلاب اسلامی درحال ایجاد یأس و ناامیدی هستند، - ایسنا/مازندران سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه خبرنگار باید آگاه از اهداف دشمن باشد، گفت: معاندان انقلاب اسلامی درحال ایجاد یأس و ناامیدی هستند، خبرنگار هوشمند باید ضمن رسالت کار خبری در بیان مشکلات جامعه در دایره عملیات روانی رسانه های دشمن قرار نگیرد.

سردار رمضان شریف امروز 23 مرداد ماه در مراسم روز خبرنگار و فعالان رسانه در بسیج و سپاه کربلا که در ساری برگزار شد با اشاره به نقش موثر استان مازندران در بالندگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خانواده شهدا تثبیت کننده نظام هستند همه باید خود را مقید راه شهدا بدانیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیز زیباتر از استقلال نیست، افزود: دشمنان با هیاهو، داشته های نظام اسلامی را زیر سوال می برند و کوچکترین خبر را با هجمه ی رسانه ای مدیریت کرده و موفقیت ها را نادیده می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید پازل طراحی شده دشمن را بشناسیم و مقابله دقیق انجام دهیم، گفت: خبرنگاری که در مقابله با دشمن مورد هجمه قرار می گیرد یعنی کار خود را درست انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه احتیاط کنند تا در دام دشمن نروند

خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه احتیاط کنند تا در دام دشمن نروند