مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-31اقتصادي

تولید پارچه های گرم کننده با قابلیت توانبخشی بیماران


یک شرکت دانش بنیان توانسته است با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی محصول پارچه های گرم کننده را در راستای توانبخشی به بیماران عرضه کند.

- یک شرکت دانش بنیان توانسته است با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی محصول پارچه های گرم کننده را در راستای توانبخشی به بیماران عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان در سال های گذشته موفق به تولید پارچه های گرم کننده و انواع بالابرهای بیمارستانی شد و در سال 1390 فعالیت خود را در زمینه های رباتیک، تجهیزات پزشکی، مکانیک و برق و الکترونیک آغاز کرده است.

احسان حاجی بابایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا درباره فعالیت های این شرکت دانش بنیان بیان کرد: آغاز کار ما با طراحی دستگاه بالابر بیمار بود و تا سال 97 در بخش های تولید بالابر و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کردیم و تا این زمان 35 مدل تجهیزات آزمایشگاهی را به تولید رساندیم و مشتری عمده ما دانشگاه ها بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 97 با افزایش تحریم ها و نوسانات قیمت ارز، هزینه های تولید افزایش ناگهانی پیدا کرد، اظهار کرد: این امر موجب شد تولید تجهیزات آزمایشگاهی را به چهار مدل تقلیل دهیم و از این سال بر تولید محصولات حوزه تجهیزات توانبخشی متمرکز شدیم و محصولات متفاوتی را به تولید رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پارچه های گرم کننده با قابلیت توانبخشی بیماران

تولید پارچه های گرم کننده با قابلیت توانبخشی بیماران