مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-12اقتصادي

شناسایی 780 کارگر فاقد بیمه در گیلان/ مطالبه 1700 میلیارد تومانی بیمه ای


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، از اجرای طرح ویژه بازرسی کارگاهی در گیلان خبر داد و متذکر شد: طی 25 روز از اجرای طرح، 780 کارگر فاقد بیمه را شناسایی کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، از اجرای طرح ویژه بازرسی کارگاهی در گیلان خبر داد و متذکر شد: طی 25 روز از اجرای طرح، 780 کارگر فاقد بیمه را شناسایی کردیم.

کیوان مرتضوی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تنوع و تکثر خدمات سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در سه حوزه بیمه، درمان و اقتصادی فعالیت می کند.

وی بازنشستگی، از کارافتادگی، بازماندگی و.

را از جمله خدمات بیمه ای تامین اجتماعی دانست و افزود: در حوزه تعهدات کوتاه مدت نیز اقدام به ارائه خدماتی از جمله غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه ارتروز و پروتز، مقرری بیکاری و.

می کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیمه شدگان در حوزه درمان علاوه بر مراکز ملکی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم از خدمات متنوع تامین اجتماعی بهره مند می شوند، گفت: تامین اجتماعی یکی از بزرگترین صندوق های بیمه ای کشور بوده و بیش از نیمی از جمعیت گیلان را تحت پوشش دارد.

مرتضوی با اشاره به تنوع مخاطبان تامین اجتماعی اعم از بیمه اجباری و بیمه های اختیاری و حرف و مشاغل آزاد و بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 780 کارگر فاقد بیمه در گیلان/ مطالبه 1700 میلیارد تومانی بیمه ای

شناسایی 780 کارگر فاقد بیمه در گیلان/ مطالبه 1700 میلیارد تومانی بیمه ای