مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-03سياسي

اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه


نماینده ولی فقیه در خوزستان از اجرای طرح جامع موکب اربعین شلمچه به طول 2 کیلومتر خبر داد و گفت: امسال هیچ تغییری در مسیر مواکب اربعین انجام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه بیان کرد: سعی بر این است تا زیرساخت ها برای مواکب اربعین حسینی بر پایه معماری اسلامی طراحی و زمین به افراد و موکب داران توانمند واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال هیچ تغییری در مسیر مواکب اربعین انجام نخواهد شد، افزود: در مسیر بازگشت، زائران به مساجد و حسینیه های شهر خرمشهر راهنمایی و بعد از استراحت به شهرهای خود اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی فرد با تاکید بر ساماندهی ترافیک از میدان مقاومت تا مرز شلمچه، ادامه داد: خودروهای زائران باید در پارکینگ مستقر و از تردد وسایل نقلیه در مسیر مواکب جلوگیری شود تا در خدمت رسانی به زائران مشکل ایجاد نشود.

وی، برگزاری نماز به موقع را مهم ترین پیام عاشورا عنوان کرد و گفت: باید زمینه معرفت افزایی در اربعین را فراهم کرد و هر موکب نیز یک روحانی مستقر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه

اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه