مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 05:002023-08-20بين الملل

ناامیدی آمریکا از عادی سازی روابط تل آویو و ریاض


یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که با وجود تلاش های فشرده به خصوص از طرف آمریکا اما توافق عادی سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان به این زودی ها امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم تأیید کرده است که با وجود تلاش های فشرده و زیادی که طی چند ماه گذشته از سوی دستگاه وزارت خارجه و دیپلمات های آمریکایی دنبال شد، اما احتمال کمی در دستیابی به توافق عادی سازی بین تل آویو و ریاض وجود دارد.

گزارش روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم اعلام می کند که اسراییل و عربستان سعودی در حال حاضر به توافق عادی سازی نزدیک نیستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی دیدار آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا و ران درمر ، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی به روزنامه صهیونیستی گفت که اسراییل و عربستان سعودی برای رسیدن به یک توافق عادی سازی به هیچ عنوان نزدیک نیستند و اختلافات همچنان در جای خود باقی است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که اسراییل هیوم نامش را اعلام نکرده است، همچنین گفت: اینکه بگوییم به هر توافقی نزدیک هستیم زود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی آمریکا از عادی سازی روابط تل آویو و ریاض

ناامیدی آمریکا از عادی سازی روابط تل آویو و ریاض