مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:212023-08-01سياسي

هیأت رییسه شوراهای اسلامی بعد از14 مرداد وجاهت قانونی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی، مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان در حاشیه انتخاب اعضای هیأت رییسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه شهرهای استان به غیر از صایین قلعه و قیدار که با سرپرستی اداره می شوند، شهردار منتخب دارند، اظهار کرد: انتخابات هیأت رییسه شوراها تا 14 مرداد تعیین تکلیف می شوند و بعد از این تاریخ فعالیت هیأت رییسه قبلی وجاهت قانونی ندارد.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان از برگزاری انتخابات هیأت رییسه شوراهای اسلامی استان ها، شهرستان ها و  بخش ها خبر داد و گفت: انتخابات هیأت رییسه های این شوراها هم به عنوان شورای فرادست باید برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تعداد استعفاهای اعضای شورا برای حضور در انتخابات گفت: تعداد استعفاهای اعضای شوراها برای انتخابات دو نفر از شورای شهر زنجان بود، هر چند یک مورد هم از طارم اعلام شد، منتهی وصول نشد.

خلجی با اشاره به قطع همکاری اعضای شورای اسلامی شهر قیدار با شهردار قبلی افزود: اعضای شورا هنوز برای انتخاب شهردار جدید اقدامی نکرده و این شهرداری فعلا با سرپرستی اداره می شود.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان با تشریح وضعیت شهرداری ابهر و اینکه اعضای شورا، شهردار قبلی را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه شوراهای اسلامی بعد از14 مرداد وجاهت قانونی ندارد

هیأت رییسه شوراهای اسلامی بعد از14 مرداد وجاهت قانونی ندارد