مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-29سياسي

قرآن تنها متعلق به مسلمانان نبوده و پیروان همه ادیان به آن احترام می گذارند


رییس مرکز قرآن وزارت نیرو با بیان اینکه امروز قرآن تنها متعلق به مسلمانان نبوده و همه ی پیروان ادیان به قرآن احترام می گذارند گفت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند در پاسخ به این اهانت روزبه روز با قرآن مأنوس تر شده و مروج آیات الهی این کتاب آسمانی شوند.

- ایسنا/مازندران رییس مرکز قرآن وزارت نیرو با بیان اینکه امروز قرآن تنها متعلق به مسلمانان نبوده و همه ی پیروان ادیان به قرآن احترام می گذارند گفت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند در پاسخ به این اهانت روزبه روز با قرآن مأنوس تر شده و مروج آیات الهی این کتاب آسمانی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در ساری، دکتر مهدی قبادی رییس مرکز قرآن وزارت نیرو با اشاره به فاجعه ی قرآن سوزی در کشور سوئد و دانمارک در سخنانی گفت: امسال در حالی عزادار مصیبت های سید و سالار شهیدان هستیم که دشمنان قرآن و اسلام اقدام به فاجعه ی عظیمی نسبت به کتاب آسمانی مسلمانان جهان نموده و دست به قرآن سوزی زده اند.

وی اظهار کرد: این فاجعه ی عظیم جنایت بزرگی علیه بشریت و ظلم آشکاری علیه دیانت، انسانیت و منطق است.

دکتر قبادی بیان کرد: آنانی که به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت می کنند نمی دانند که انوار درخشان این کتاب آسمانی روزبه روز تابناک تر خواهد شد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن تنها متعلق به مسلمانان نبوده و پیروان همه ادیان به آن احترام می گذارند

قرآن تنها متعلق به مسلمانان نبوده و پیروان همه ادیان به آن احترام می گذارند