مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-08سياسي

چرا هیچ جزییاتی از نحوه تخریب ساختمان های خلازیر منتشر نمی شود؟


یک عضو شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش ریزش ساختمان در منطقه 19 گفت: چرا هیچ جزییاتی از نحوه تخریب منتشر نمی شود؟ - یک عضو شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش ریزش ساختمان در منطقه 19 گفت: چرا هیچ جزییاتی از نحوه تخریب منتشر نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازحادثه منطقه 19 گفت: از زحمات شهرداری تهران و شهرداری منطقه 19 تشکر می کنم.

مدتی است که گزارش های نوبه ای از برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی برای اعضای شورا مرتبا ارسال می گردد.

دو بار در صحن شورا در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 19 تذکر دادم و هر دو را هم تذکر کتبی کردم؛ یک بار وقتی بود که در محله خلازیر محله گردی کرده بودم و در اینجا خلاصه گفتم و بحث زمین های اوقافی را بیان کردم که این زمین ها به شکل قول نامه ای به افراد واگذار می شود و خدمات شهری غیر از شهرداری به آنها داده می شود و گفتم که باید شهرداری و اوقاف تکلیف این مساله را در چند منطقه از جمله منطقه 19 روشن کنند.

وی ادامه داد: تذکر دوم من این بود که گفتم این کار از توان منطقه 19 خارج است و با این که آقای فرهادی از شهرداران باسابقه، شهرساز و با تجربه شهرداری تهران است، اما این حجم، حجمی نیست که از توان منطقه 19 به تنهایی بربیاید و یک عزم فرامنطقه ای و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هیچ جزییاتی از نحوه تخریب ساختمان های خلازیر منتشر نمی شود؟

چرا هیچ جزییاتی از نحوه تخریب ساختمان های خلازیر منتشر نمی شود؟