مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:302023-07-24سياسي

مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا(ع) است/مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم معرفی سرپرست جدید فرمانداری تفت با اشاره به قرار داشتن مسیر انقلاب در مسر قیام سیدالشهدا(ع)، - مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا(ع) است/مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم معرفی سرپرست جدید فرمانداری تفت با اشاره به قرار داشتن مسیر انقلاب در مسر قیام سیدالشهدا(ع)، از مدیران خواست تا تمام توان خود را برای خدمت به نظام و مردم به کاربندند.

علی اکبر عزیزی عصر یکشنبه اول مرداد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تفت که محل این فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان این که امروز کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد، گفت: مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا(ع) بود و اگر غیر از این بود، مطمئنا این انقلاب به نتیجه نمی رسید.

وی با اشاره به گذر عمر و فرصت کوتاه خدمت به مردم، اظهارکرد: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند و در این راه برای خدمت به نظام، امام، رهبری و مردم شریف تمام توان را به کار بگیرید.

معاون استاندار تصریح کرد: برخی انسان های عاشق با کار جهادی و شبانه روزی خدمت به مردم را برگزیدند و محمد دهشیری یکی از این افراد بود که خالصانه و عاشقانه برای مردم شهرستان کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا(ع) است/مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند

مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا(ع) است/مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند