مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-13سياسي

خطرنگاری خبرنگاران مشهود است/ پیام رسان واقعی تاریخ را بشناسیم


رییس دانشگاه گلستان با بیان اینکه خبرنگاران شجاعانه رشادت ها و ایثارگری ها را مخابره کرده و خود نیز ایثارگری می کنند، گفت: شهید آوینی و شهید صارمی نمونه ای از یک خبرنگار متعهد و خطرنگار بودند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه گلستان با بیان اینکه خبرنگاران شجاعانه رشادت ها و ایثارگری ها را مخابره کرده و خود نیز ایثارگری می کنند، گفت: شهید آوینی و شهید صارمی نمونه ای از یک خبرنگار متعهد و خطرنگار بودند.

علیرضا خواجه شاهکویی عصر یکشنبه 22 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: با نگاهی به فعالیت خبرنگاران در دوران جنگ در می یابیم، خبرنگاران به نوعی خطرنگار بودن و با به خطر انداختن جان خود وقایع را آنگونه که هست ثبت می کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران کشور ما در دوران دفاع مقدس در وسط میدان جنگ و خط مقدم جبهه زیر باران گلوله حاضر شده و اخبار جنگ را مخابره می کردند، افزود: شهید آوینی و شهید صارمی نمونه یک خبرنگار متعهد هستند که به درجه رفیع شهادت رسید و سیره زندگی او بهترین الگو برای خبرنگاران امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرنگاری خبرنگاران مشهود است/ پیام رسان واقعی تاریخ را بشناسیم

خطرنگاری خبرنگاران مشهود است/ پیام رسان واقعی تاریخ را بشناسیم