مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-23سياسي

از ناحیه ی صنفی ایلام چه خبر؟


کار استقرار واحدهای آلاینده در ناحیه صنفی ایلام که قرار بود در سال 1400 پذیرای این صنوف باشد به کجا انجامید؟ - ایسنا/ایلام کار استقرار واحدهای آلاینده در ناحیه صنفی ایلام که قرار بود در سال 1400 پذیرای این صنوف باشد به کجا انجامید؟ مدیرعامل وقت شرکت شهرک های صنعتی ایلام در مرداد 1400 با اشاره به اینکه تقریبا 400 قطعه زمین این ناحیه واگذار شده و 200 نفر نیز مراجعه کرده اند ، گفت: کار ساخت و ساز در این ناحیه پس از تایید نظام مهندسی شروع خواهد شد که امیدواریم صنوف آلاینده بتوانند به زودی در چند ماه آینده در این ناحیه مستقر شوند.

وی تاکید کرد: مشکلی برای ارائه خدمات به صنوف وجود ندارد و در 6 ماهه دوم امسال برخی صنوف در این شهرک مستقر خواهند شد.

تقی منصوریان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در بازدید از این پروژه، هدف ازاین بازدید را بررسی و شناخت مشکلات وموانع پیش رو عنوان و اظهار کرد: همه زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده و زمینه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است.

وی با بیان اینکه تا کنون مجوز احداث 55 واحد کارگاهی در ناحیه صنفی ایلام صادر شده، گفت: تا کنون صنف های مختلفی از قبیل جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر(نجار mdf) با حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ناحیه ی صنفی ایلام چه خبر؟

از ناحیه ی صنفی ایلام چه خبر؟