مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-09حوادث

بازگشت به زندگی با میانجی گری پلیس و معتمدان محلی


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رهایی قاتل از قصاص و بازگشت دوباره او به زندگی با وساطت و میانجی گری فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رضا الوندی رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری در سال 97 که منجر به قتل جوانی 19 ساله شده بود، با حضور به موقع پلیس در صحنه، قاتل دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

وی افزود: پس از 5 سال، با وساطت و میانجی گری فرمانده انتظامی شهرستان چادگان و هماهنگی امام جمعه و دادستان شهرستان با حضور معتمدین محلی، ریش سفیدان و برگزاری جلسات متعدد در نهایت با جلب نظر خانواده مقتول و جلوگیری از هرگونه تنش و درگیری طایفه ای پرونده از حالت قصاص خارج و مقرر شد با توجه به رسم محلی نسبت به رضایت خانواده مقتول اقدام و با تنظیم صورتجلسه رضایت نامه، مراحل قانونی آن طی شود.

الوندی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در راستای حسن انجام وظیفه و برقراری امنیت و آرامش در جامعه شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند و میانجی گری بزرگان طوایف و افراد دارای نفوذ در حل بسیاری از اختلافات موثر است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع می طلبد افراد معتمد و ریش سفید با مداخله در اینگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به زندگی با میانجی گری پلیس و معتمدان محلی

بازگشت به زندگی با میانجی گری پلیس و معتمدان محلی