مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-07سياسي

اصحاب رسانه زبان صادق و گویای مردم در جامعه هستند


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای اصحاب رسانه را چشم بینا، زبان صادق و گویای مردم در جامعه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

مشروح متن این بیانیه به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم اصحاب رسانه، چشم بینا، زبان صادق و گویای مردم و تولید کنندگان آگاهی در عرصه تحولات و رخدادهای مهم و تأثیرگذار در جامعه هستند که رسالت و مسئولیت های حرفه ای خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری جستجو می کنند.

در جامعه متمدن و بالنده ایران اسلامی اصحاب رسانه و خبرنگاران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و نقش آفرینی های درخشان و تأثیرگذار آنان حول محور وحدت و یکپارچگی ملی و صیانت از منافع و مصالح کشور بیانگر اعتبار و ظرفیت های این قشر شریف برای کمک به تولید قدرت ملی و ایجاد بازدارندگی برابر دشمن است.

تلاش هدفمند دشمن در معکوس سازی ارزش ها و وارونه سازی حقایق که امروز امپراتوری رسانه ای غرب در راستای جنگ شناختی و ترکیبی با ترفندها و حیله گری های متنوع، جذاب و فریبنده دستور کار قرار داده است؛ در صورتی که با سد هوشمندی، دانایی و مواجهه شجاعانه جامعه رسانه ای ایران اسلامی مواجه شود و آنها به ارائه تصویری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه زبان صادق و گویای مردم در جامعه هستند

اصحاب رسانه زبان صادق و گویای مردم در جامعه هستند