مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-20سياسي

خرید برنج با قیمت پایین از کشاورزان ناعادلانه است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان نیازمند حمایت بیشتر هستند، گفت: افزایش هزینه های تولید و قیمت پایین فروش برنج ناعادلانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، منصورعلی زارعی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: آمریکایی ها از 28 مرداد شروع به دشمنی کردند و تا الان هم دشمن ملت ایران بودند و هستند که در زمان پهلوی با شاه بودند ولی با ملت ایران نبودند.

وی افزود: باید پاسخگوی مطالبات همه مردم باشیم و رضایت عمومی را فراهم کنیم؛ اگر ما وظیفه اصلی خودمان را انجام ندهیم مطمئناً تاثیرش بر روی جامعه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به هفته دولت اشاره کرد و با اعتقاد به اینکه دولت سیزدهم خدماتی که ارائه داد خدمات برجسته ای بود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است و ما همه پشتیبان دولت هستیم و مجلس شورای اسلامی در کنار دولت است ولی مجلس و دولت دو وظیفه جداگانه دارند.

زارعی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که در برخی موارد قانون را رعایت نمی کنیم، تصریح کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه به درستی اجرایی می شد الان شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید برنج با قیمت پایین از کشاورزان ناعادلانه است

خرید برنج با قیمت پایین از کشاورزان ناعادلانه است